تبریک آزمون علمی به دانش آموزان رتبه های برتر

گلهای کلاس پنجم من

کلاس پنجم دبستان دخترانه ی معینی بوشهر

تبریک آزمون علمی به دانش آموزان رتبه های برتر

دختر های گلم:

آیدا خواجوی

سیده زهرا احمدزاده

فاطمه احمدی

مریم بازیاری مطلق

مهدیس اسکندری

سیده یلدا قاضی اردکانی

موفقیتتان  را در کسب رتبه در آزمون علمی دبستان به شما و خانواده ی محترمتان تبریک می گویم ، امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشید.

 

آموزگارتان مژده یزدانی



نظرات شما عزیزان:

الناز کامران
ساعت20:54---19 اسفند 1392
من برای د وستان درس خونم ارزو دارم که همیشه مقام کسب کنند.
پاسخ:الناز جان انشاالا تو هم در آزمون بعدی رتبه بیاری گلم


مریم بازیاری
ساعت18:10---13 بهمن 1392
خانم دستتون دردنکنه مرسی

مریم بازیاری
ساعت18:08---13 بهمن 1392
خانم دستتون دردنکنه مرسی

فاطمه احمدی
ساعت19:56---5 بهمن 1392
مرسی خانم از تلاش شما متشکرم به خاطر خوب درس دادن شما بود که رتبه آوردیم.

انیتا
ساعت11:40---2 بهمن 1392
برای دوست های گلم ارزوی مو فقیت می کنم خانم انشا الله صد سال زنده باشی

مهدیس دانش اموز خانم یزدانی
ساعت22:11---23 دی 1392
خانم یزدانی ممنون از محبتتون ما مدیون زحمات شما هستیم مرضیه جون تو هم موفق باشی
پاسخ:ایشالا همیشه همتون موفق باشید مهدیس جان بهت تبریک میگم که رتبه اول شده آفرین گلم


مرضییه عاشوری
ساعت21:50---20 دی 1392
برای دوستانم ارزوی موفقیت می کنم
پاسخ:ایشالا همه ی کلاس در آزمون بعد رتبه بیاورند همچنین تو مرضیه جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 15 دی 1392برچسب:,

] [ 13:12 ] [ آموزگار ]

[ ]